brudarna på berget..

har tagit sig utanför 50 gränsen..
wooohooo...
och vart hamnar dom..
asg..
i Slottsbron :P (men bor på hotell Nilsson i Karlstad)
men de är väl klart..husvisit !!
och mannen i min systers liv som hon brukar säga :P hehe..
vilken rank jag hamnar på vill jag inte veta ;) hahah..
meeeen minsa syskonbarn..doooom ni..,.dom..rankar mig högt ^^
de har varit en mysig dag med dom..
började med att baka tidigt i morse en kladdkaka..
sen lite annat fix..och vipps..så är dom redan här..11.15
så de var bara att jalla jalla iväg asså, och möta dom..
sen har de blitt mat..kaffe & fika..fruktstund..kaffe..ehm..buuuuus..prat..men har ju missat massor att prata om har ja kommit på..
och som tur är så glömde Issa sin jacka på vagnen..så de är ju bara att ses igen :DDD
och så ska vi väl till Mariebergsskogen nån dag med..
skulle lägga Max förut med..vid 19.15 men de var inte de lättaste..
så övertrött som han var så ville han INTE sova :(
ledsen som tusan..
men somnade väl vid 20.00 eller nått..
<3

Anders min älskling är ute och grejar med lekarstugan han..

själv blir de lite slappa vid tvn nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback