bromsj*vlar

som ska bita en hela tiden!!!
Anders har fått 2 bett och jag ett..
han kunde fått ett 3 dje men den flög in i näsan på han istället..HAHAH..

Anders tog Max med sig ut tidigt i morse 8.30 kanske..och började snickra på lekarstugan..
så snart är den klar..grejar med taket nu :)
jag har precis hämtat in Max nu så han ska få sova lite middag..
luchen käkade vi ute allihopp ^^
vart piroger som jag bakade igår..enkelt..
får bli nått mer senare..
sen så fick Max en skål med lite ostkrokar som fanns kvar..
doooodingen!

Anders är fortfarande kvar ute han..
själv är jag inne ett tag till och väntar så han somnat så kan ja gå ut en stund sen och se om han behöver min hjälp :P

under tiden dom har varit ute och grejat så har jag dammsuigt och skurat..
plockat ur och i diskmaskin..krupit efter en viss katt som hittar på massa hyss..
slängt på en tvätt..

nu funderar jag på om de ska bli en kopp kaffe kanske..
och vad vi ska hitta på sen..
förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback