anticimex

sitter och väntar på att dom ska höra av sig så vi kan få bort getingboet utanför garagedörren :/ usch..
fick springa för mitt liv förut när Anders smällde igen dörren och de bara surra till i hela huvvet på mig..
men snabb som jag är så la jag benen på ryggen och stod vi husdörren..
Max tyckte de var JÄTTE roligt när mamma skrek och sprang till dörren..
busungen min har skadeglädje han med..
mamma med så länge som de inte handlar om mig :P moahah..
sen har vi möjligen ett humlebo också..men de vet jag inte exakt vart de sitter men jag ser på ett ungefär vart de flyger in iaf..
detta kommer dom och fixar gratis vilket är kanon!

nu har jag lagt min lille prins..
och funderar på vad vi ska hitta på för nått sen när han vaknar..
kanske ta oss en rundtur här i området och se hur de ser ut..och lokalisera en lekpark kanske?
Anders har förklarat var de ska vara en så ska väl ta ett försök och hitta den :)
mat ska vi ha med..
vet inte vad jag ska göra bara, men funderar på tortelini m. ost i.. kanske vore nått?!

men nu blir de kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback