taggad NOT!

spinning i kväll, vilket jag inte känner för :/
men men..
är väl latheten som talar kanske..
+ bilkörning..som vanligt..
kör ju hem Sanna efter och där ska jag backa mig ur :S
och de är ju inte min bästa sida av körningen de heller..blääääää...
men blir väl världs bäst på detta ..så ni får se upp..haha..kommer körandes baklänges i Grums..
=DDDD

Max min plutt sover..men inte länge till antar ja för han har sovit en stund..
Beställde nya vinterskor åt han förut..=)


stl 20 blir nog liiite stora men han kommer att kunna ha socker i om de är så..
han ska ju böja dagis nu, och bli stor kille (biter på naglarna)
så då måste han ha nya skor...och så måste jag köpa ny overall till han med..
den börjar bli lite väl perfekt den han har..
växer så de knakar ongen ^^


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Heej, nja han vaknar en gång för mat men han äter inte så mycke han vill mest mysa lite på natten, han älskar när man pillar han i håret :) Guud va din lill fis har växt :)

2010-01-28 @ 21:10:31
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback