Svalan

herregud!
Nu har min "BÄBIS" fått en plats på dagis (förskola, jag vet!)
så nu börjar han bli en stor kille ju..
men hade velat haft honom hemma längre men men..
skönt att veta att han fått plats iaf..
blir roligt för honom..
de är med andra ord dags att lära han gå i skor ute nu då..
eftersom han HATAR att gå i sina skor..och på dagis är de ju ute som sagt..=)

och de märkligaste av allt de brukar ju vara tvärtom lixom..
jag som är med och skolar in barn inte jag som ska lämna mitt barn =O haha..
och jag trodde ju inskolningen varade ca 1-2 veckor..som jag är van att barn skolas in i, i Karlstad..
nej nej..de är 3 dagar! HÖH..
hur ska jag kunna lämna min lille prins bara sådär?
HJÄLP!

Så nu blir de att handla in dubbelt av allt då typ..
iaf regnkläder, skor osv.

och nu i skrivande stund ringer min chef i Karlstad kommun och undrar från när hon kan skriva mig tillgänglig för alla gruppledare..=)
wow..nu blir de mycket..

Kommentarer
Postat av: Therece

Men guu va roligt!!:) skönt när allt går på räls ju! :) kramar till er!

2010-01-19 @ 14:33:28
Postat av: motti

Ja du gumman nu händer de saker runt dej,Max kommer o tycka att de blir roligt o leka mä alla barnen..kram..

2010-01-19 @ 16:48:57
Postat av: motti

Ja du gumman nu händer de saker runt dej,Max kommer o tycka att de blir roligt o leka mä alla barnen..kram..

2010-01-19 @ 16:49:27
Postat av: simone

Therece: ja men verkligen..=)

Mamma: de tror ja med ^^

2010-01-19 @ 18:32:13
Postat av: Clabbe

Grattis !! Ja te Svalan har ja kört mat en gång i tiden, kan va halkigt i backen.

2010-01-20 @ 05:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback