snopet

jobbade ju som sagt idag..och vet du vad?
jag körde in vilket ja ska göra imorgon med..
eftersom att ja tydligen ska jobba då med..
fast ja trodde de vanicklas som skulle jobba men tji fick ja =P
hahah..men de gör mig inget ..
ganska lugnt på söndagar..
(bara för ja säger de så ser de väl ut som faen!) hahah

var upp på kaffe förut hos Helena i väntan på att Marielle skulle komma från affären..
men hon har nog gått vilse där inne tror ja..
för när ja ringde och hörde om hon bjöd på kaffe så skulle hon skicka ett mess när hon var redo & hemma..
inge mess än..HAHA..
jaja..kan ju inte få allt heller..

måndagen närmar sig..spännande..
Anders börjar jobba..
Jag ska ringa dagis..
och ***********!
wooohoooo...



nu blir de dance your ass off =D

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tryckte i ännu mer blekmedel i huvvet! Och barnen var olidliga. Sen så är de inte så super hemma nu! KRAM

2010-01-10 @ 17:42:42
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

heh jasså..ja Bobby sa du slängde i mer..blev då bättre då? jasså men du hade ju kunnat komma hit ist. KrAAAm

2010-01-10 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback