reklam

på familjen annorlunda..
ja då passar man på och msn:a med syster Sandra och blogga lite..
viktiga stuff!

idag klev vi upp ca 08.50 men då har han vaknat 3 gånger inatt =/
lessen och jävligt..plutten..

sen var de en lång tupplur han la till med..hah..

kl 17 var jag uppbjuden till Helena bäjjb..
på kaffe..Marielle likaså=)
trevligt..Inte ska jag glömma Sam heller..
så stilig så..dock kunde vi ju diskutera hans strumpor..HAHA...
men stor skillnad från en annan gång han var här godingen..
men alla hans strumpor låg i tvätten (sägs de, tror Marielle är lite färgblind,men för att inte såra så nickar jag och håller med;)

efter de så åkte vi till ica..jag och Marielle..
handlade lite nödvändigheter..utav allt typ..glömde toapapper..så de får ja ta imorgon..=)
och lök..

n ej nu börjar de..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Han hade ju Nellys struuuuuuuumpor! Nu hänger iaf alla strumpor på torkställningen, och, han har två likadana ljusblå strumpor idag, det du ;)



Ska mobba dig den dagen du får ett barn som bara spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr snyft



;)

2010-01-26 @ 15:03:54
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

haha, jag mobbar han inte för han spyr..utan dig, som inte ser ;P

2010-01-27 @ 07:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback