Jonas Gardell

wiiiiie hoooo!!!
Min kära syster (Sabine) har bjudit med mig på Jonas Gardell den 10 Februari
ska bli sååååå roligt!
jag har ju velat sett honom länge..och pratade även om de när vi satt på donkan och moffa oss^^
TACK SYSTER!
ska bli jätte roligt att få komma ut..
och så ska vi äta mat innan så de ska bli jätte mysigt ♥

och den 6 feb blir de ju disney on ice med hela familjen Nilsson/Gustafsson ska också bli himla kul..
sen i Maj någon gång blir de Ullared..
så jag sa de till Sabine att nu kommer ja göra så mck så jag har gjort mitt för 3 år framöver..
var ju på Sissela Kyle med i november,.,hehe

nu familjen annorlunda..

Kommentarer
Postat av: Sandra..

Åh ..han e jätte bra...har ju sett honom 2 ggr förut när han varit i k-stad.. ville gå denna ggn me ..men de lär ju märkas..=) ska ju lyxa de me barnen helgen innan så .

2010-01-18 @ 23:29:20
Postat av: simone

ja jag hoppas han är bra :) ska bli himla kul ^^

2010-01-19 @ 08:28:00
Postat av: Helena

får vara nog med roligheter sen du =D Men jonas Gardell är bra =D

2010-01-19 @ 09:40:34
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ollareeed, utan mej? Nä nu du! Nu ska jag kasta paj på ditt köksfönster "Smack"

2010-01-19 @ 12:54:15
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

Helena: ja jag tror de va? men de blir ju en till rolig grej i september ;)

Marielle: jepp har chaffis och allt :P

2010-01-19 @ 13:17:37
Postat av: Helena

Ja det har du rätt i. Men lite roligheter är vi alla värda, förhoppningsvis hehe.

2010-01-19 @ 13:33:13
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: simone

haha jag instämmer helt =)

2010-01-19 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback