jobba

imorgon blir de jobb..
06.00-12.30
fast ja kommer föskjuta arbets tiden med 3 timmar!!!
tar bussen in i morgon..=)
så jag börjar 9.00 ist.
sköönt för ja får ju betalt som storhelg ^^
OCH de ska bli intressant att se vad ja kommer att få i lön denna gången..
men de jämnar väl ut sig med föräldradagarna som nu är de lägsta dagarna..
men jag har ändå inte tagit ut alla dagar månaden som kmr..
så de räcker februari ut..
sen så har ju Anders sina 60 dagar med att ta ut om han vill^^
men i Mars så kommer ja att börja jobba förhoppningsvis..
om de finns nått..men de tror ja allt..
sen så har ja ju helgstäd april ut va ja vet än..liten tröst iaf..
men men..de ordnar sig..


Kommentarer
Postat av: Marre

SV: Ja, visst är det kul? ^^,

2010-01-05 @ 22:10:38
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/
Postat av: Marre

MM, verkligen! ^^, När jag får mitt blir det att skriva ut en massa bilder på nära och kära och klistra ihop en bok "pärm" man fick med. Beställde två paket, haha :D

2010-01-05 @ 22:20:28
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback