jobb..

idag började dagen 04.45..
skulle ju jobba..och då ringer klockan så glatt..

sen åkte ja hem till mor..
och där bjöd de på tekakor i mängder..hahah..
2 st tog ja ;) MUUUUUUUUUMS!
sen kaffe..MASSA bus med Flisan..knähunna^^
och ut med henne..så jag såg att mamma kom in igen..ont av ischias =/
usch usch..inte avig då jag själv kan känna av de ibland..

hem..och möts av mina grabbar..
älsklingen hade gjort mat så de var bara att sätta sig att äta ..
så underbart,,
och gott!!!

snart ska han åka till ica ska göra mig en liten beställning tror ja..
HAHA..
denna bantningen har ja fuskat 2 gånger med att köpa godis :/ m o r r..
men men..tränar ju med..som tur är,..
så idag blir de en fuskis tror ja..med GLASS..göttans..och nougatsås..yammi..

pratade med Helena i tele förut med..
skulle säga hej då..så sa hon: vi hörs då..
och va säger ja då?
desamma..HAHAHHA..hon bara..aaa..ha de så bra,..hhaa..då kunde ja minnsann säga DESAMMA..
hur de kan bli..tänkte väl att hon skulle säga de första gången..tror hon brukar säga de..
så de blev..
haha..

nej..nu blir de andra bullar..


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha ah men det blir att man säger detsamma helt automatiskt =P

2010-01-23 @ 20:30:25
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: simone

hahah..JA HUR DE KAN BLI ^^

2010-01-23 @ 21:15:27
Postat av: motti

Ja de är gott o bara få sätta sej till bords så där,smakar väldans bra då..

2010-01-23 @ 22:33:07
Postat av: Sandra..

haha de där känner jag igen...



Nattning på sessorna..

mamma-bye bye puss o kram ..Äskar dig

dotter-bye bye bupp kaaam..älsker dig ...

mamma-desamma

dotter-desamma..



eller ja nått sånt.. minns du de ?? skrattar ..

2010-01-23 @ 23:46:24
Postat av: simone

mamma: ja de är guld värt=)

sANDRA: ja jag minns de..hahaha

2010-01-24 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback