HUVUDVÄRK!

har haft huvudvärk hela dagen varit trött så de heter duga..
var en dålig mamma i morse *erkänner*
satt i fotöljen och kunde knappt hålla ögonen öppna vid 09 tiden..så slumrade till och från medans Max kom till mig..TITTA TITTTTTTTAAAAAAAAAAA!! haha..stackare..men sov inte lixom..men slumrade och hörde honom hela tiden får ja ha till mitt försvar..=/ dåligt samvete ju..
har ni varit dåliga mammor vid nått tillfälle?

sen iaf så pratade ja med min syster vid 17 tiden idag ( sandra) och då sa hon at hon skulle till Anki och dricka KAFFE..aaaaa..då kom ja ju på..jag har inte druckit nå kaffe idag!!! inte konstigt att jag har haft sån huvudvärk då..och va så trött...men nu iaf har jag fått i mig 2 koppar och huvudvärken är borta..



Kommentarer
Postat av: Marre

Svar: ja, det var super kul! =)

OHaha. Jasså? Vi hade ingen snygg personal :P

2010-01-20 @ 21:06:44
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/
Postat av: motti

Missa kaffet,fattar inte hur de går till..

2010-01-20 @ 22:33:40
Postat av: simone

mamma..jag är lite i en dimma..hahah

2010-01-21 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback