förlovade..

idag har jag och älsklingen varit förlovade i 1 år =)
sen i februari har vi varit tillsammans 4 år..
men vet inte riktigt vilken dag =O så jag klämmer in den dagen lite här..hehe..
sen så fyller Maya 3 år idag..(katten) hah..

<3

idag har jag äntligen fått tummen ur att dammsuga..var säkert 4-5 dagar sen..
skäms!
med 2 katter och ett barn så var de verkligen dags..men jag har inte haft någon lust eller nått..
men så skulle Helena hit en snabbis så de var bäst att städa bort dammutarna, risk för hemmafödsel annars tänkte ja..;P (HAHAH)
Sen bums i säng med en trött Max..och jag fick i mig lite käk..
så nu väntar ja på att prinsen ska vakna så han får i sig lite mat han med sen blir de att knalla upp till Helena & co.


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha ja hemmafödsel, det vore väl nått nytt för oss iaf :D

2010-01-25 @ 16:56:28
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: simone

ja men du ska väl vara värst och lyckas ^^

2010-01-25 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback