en bra men lång dag..

började med att älsklingen gav mig sovmorron..
så jag klev upp 9.00 för då palla inte min rygg att ligga kvar fast jag hade velat..
klarar inte av att ligga länge,,
sen så gick jag upp och då gick Anders och la sig en stund..
och då kom Marielle, Ian, Nelly och Sam över och lekte + kaffe så klart..
nice nice..
sen vart de att käka mat och lägga Max inför nästa besök..
som bestod av Jimmy, Maria, Rickard och Robin..de kom för att fira Max i efterskott..
så han fick en leksaks hund som man tryckert ihop så¨åker den iväg + en handuk med luva på som man trär över huvudet..sen är de bara att mysa i den..perfa=)
precis innan de kom så slängde jag ihop en sockerkaka med..som var mck uppskattad..^^
nybakad och ljummen så..
efter de gick så började vi med maten som vart idag potatis m. hemma gjorda köttbullar + brunsås och pricken över i, hemma gjord lingonsylt..<3 mumms mumms..
mätt och belåten så hamnade vi i soffan medans Max roade oss..sen så blev de natten för prinsen..

stackars Max vaknade super ledsen inatt då han hade tappat blöjan =( satt helt ynklig ..och kall..
ny sort som vi tog på blöjorna..enligt kg vis på den så ska han kunna ha dom men de är så stora ändå..
plus lång smala lixom..njaaa..gillar inte..
iaf de var bara att ta av han t-shirten och dra bort lakanet..sen så la jag på en fleece filt istället..för han var alldeles kall..och så tog ja på pyjamas på stackarn..
sen somnade han om så gott..<3

ikväll blir de..blåsningen sen falk..

har en missepisse som börjar löpa här hemma med..
Maya...så de blir att passa på och kamma igenom henne =/
enda gången man verkligen GRUNDLIGT kan kamma igenom..
men inte roligt då han är i löp..uuugghh..


Kommentarer
Postat av: motti

Härligt mä lite sovmorron.Ja då har du haft fullt upp idag då,de är kul de mä ibland.kram.

2010-01-24 @ 21:16:02
Postat av: motti

Härligt mä lite sovmorron.Ja då har du haft fullt upp idag då,de är kul de mä ibland.kram.

2010-01-24 @ 21:16:44
Postat av: simone

ja de är så skönt..synd bara att ryggen ska göra ont =/

vi skulle ju haft anders mamma här också..men de blev inte så..kände att de fick bli en annan dag då jimmy och maria ville fira Max då^^

2010-01-24 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback