BALLONGER!

ja kan de va värre än att få hem ballonger? hahah
skickade med Tindra 4 st ballonger..=DD
och dååååå skulle ni sett min systers min..
när Tindra säger till mig med gnistrande ögon:
T:kan ja få dessa?
jag: nämen de är väl klart att du kan lilla gumman med en liten smekning på kinden..
ungen blev eld och lågor..
MEN inte Sabine..
hahaha..
hon gjorde döds tecknet..finger över halsen lixom..hahaha
men vem segrade?
jag och Tindra såklart ^^
så nu är de bara 2 ballonger kvar hemma..=P
sparar dom till någon annan..

Tindra go ungen var ju hungrig när hon kom så micrade 2 smörgåsar åt henne..
och så skulle hon ha KÖRV på..=)
Sabbe fick ja i 2 st smörgåsar också ...<3

Max min lille sjukling är nog på bättringsvägen..
ingen feber idag men hostan är kvar..
nu sover han iaf..gott för han..=) när han busat så med kusin..



Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha ja jag kan förstå att hon gjorde det där tecknet till dig ;)



Sv: Nee, han sitter inte än :(

2010-01-03 @ 06:46:08
URL: http://missmellan.se
Postat av: motti

Ja hon tycker de är så gott o få en fika,,även fast hon nyss ätit,så vill hon ha nått,,de är som när hon kommer innanför dörra här så säjer hon,,ska vi fika mormor,,då har hon inte fått av sej kläderna än,,ler..

2010-01-03 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback