mätt och belåten

efter en tallrik med potatisgratäng och köttfärsbiffar.

idag blir de spinning för fulla muggar igen..
gött gött..

jobba i helgen med..
vilket jag INTE känner för..
men lördagen blir rolig iaf..för då blir de disney on ice..
med alla samlade..
och då ska jag vara MASSA moster..för Max får ju stanna hemma med pappset han ^^
gött för dom de..

veckan därpå så ska Max skolas in på dagis =S
jag får säga till Anders att åka och titta till honom i mellan åt ;) hehe
han brukar ju vara där och greja med de ena och de andra som ska lagas eller byggas..
och då kan han slänga ett öga på honom (:
sen så är de Jonas Gardell den veckan med ..wiiiee hoooo...
och så ska jag börja bli tillgänglig på arbetsmarknaden med :P fast de blir väl veckan där på om inskolningen går som den ska.. och inte jag får kalla fötter..hahaha..

punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback