inte mck till Max..

idag inte..
själv jobbade jag ju,.men tydligen har han varit väääldigt ledsen..:(
och inte ätit nått..
en yogurt till frukost sen skulle han få köttbullar i gräddsås m. potatis men de bara spottade han ut..
när jag kom hem vart de pasta m. korv och bacon tillsammans och pasta sås till de,.inge vidare de heller..
tuggade på alla korv bitar men spotta ut dom sen med..
hm..vad testar man nu då?
för nått måste han ju få i sig...
en banan kanske?
knappast..2 smakprover sen va inte de heller nått att ha..
men han fick i sig massa vatten och saft..så han fick i sig nått sött iaf..
så 2 yogurtar totalt under dagen blev de..
för välling som han annars slukar så gott när han ska sova, skulle han INTE ha..
min prins <3

har inte bestämmt mig om ja ska ta bilen i morgon bitti eller inte..
får ta en titt på vädret sen igen..
de är ju skönt att komma hem fort..
hmm..
jag har iaf köpt respass..och tankat de med 200 kr utifall att..
+ att de är 33 % billigare.. att ha respass eller va de va..kostar annars 49 el 51 kr utan pass..
och med kosta de 31 eller nått sånt..så de är stor skillnad..

nu ska ja titta i tv tidningen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback