fredag!

äntligen fredag och trista veckan sluuuuuuuut!
som mammas ljuva stämma sjöng när man bodde hemma :))

jobbat på gruvlyckan nu i 2 dagar..
har varit riktigt roligt..
personen ja jobba med var väldigt lättsam tjej..
och kändes som vi hade jobbat ihop längre..:D
och sånt är ju så skönt!
till veckan vet ja inte om de blir något jobb för min del..
för att de tar inte in någon under lov..så de är lite trist..
men men..de blir att knalla ner till arbetsförmedlingen att anmäla sig till a-kassan igen:/
dessa regler alltså..
de skrev ju av mig den 24 bara för jag vabba..
och sen så jobba jag ju igår och idag..och till veckan har ja inget på måndag iaf..
så då måste ja dit..
och Max blir på dagis..9-14..

ikväll blir det de gamla vanliga..
let´s dance och solsidan..
har ju ingen ork nu när ja jobbar..
Sanna ville ha med mig och träna men orka inte..
fast ja ville gärna..
spinning har de varit dåligt med också..
men va fan jag går ju från de jag börjar jobba..sen så är de frukost..sen mellan frukost och lunch..
så går vi..och efter lunch så går vi tills vi slutar..aldrig direkt någon vila..
så i slutet av dagen kan de kännas i fötterna kan ja säga..
så lite rör ja ju på mig trots att de inte är svettigt som ett spinningpass precis..

nu snart blir de gottis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback