första dagen på jobbet..

idag var första dagen som jag jobbat..
dagen har gått super fort..och de var roligt att komma igång igen..
men när ja skulle lämna Max i morse så va de inge roligt för han har hostat jätte mycket i natt..
fick sitta med honom i famnen i ca 45 min första ggn..
sen var jag nog upp 3,4 gånger ..snor hosta snor..typ..
så imorse så visste ja inte riktigt hur ja skulle göra..
men jag chansa och sa till på dagis med..
och när ja kom för att hämta honom så var de han som hade varit bland de piggaste..haha..
fast han hade fått lagt sig vid 9.30 för då var han super trött..
sen somnade han vid 12.30 igen..
men som sagt han är ju inte helt kry + lite nattsömn ..
hoppas de är bättre i morrn..

fläskpannkaka fick de bli idag med..
inga fel hörrni..^^

ikväll blir de fam. annorlunda och spårlöst..
sen sömn..

Kommentarer
Postat av: motti

Vi får hoppas att de släpper fort på honom,,gott att de gick bra idag iallafall,,stor kram till dej,sen ge en kram till Max..Vi hörs imorron..Nattis..

2010-02-15 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback