Charlstown by night..

Nu har jag och systra..vart på stan och gjort den osäker..
och vi började inne på Gina..ååhhhh så shopping sugen ja blev!!!!
men men...plånboken tillåter inte!
sen vart de till kebabhouse och käka nachotallrik..MUMMA!
hmm...
därefter..in på åhlens och bli er shopping sugen :P
och in på hemköp och köpa lite göttans tills de bästa..
MY MAN! JONAS GARDEL!
waaaow säger ja bara..han var grym!
kanverkligen rekommendera den nya stand up , han gör..
skratta så jag har ont i käkarna..tyckte lite synd om Sabine bara som fick rethosta i slutet =/
men som sagt..herreguTTTTT så bra! TACK SYSTER TACK!!!!!!! hade super trevligt..
sen bärde de hemmåt..
och nu så sitter jag här...

de var ju dag 2 på dagis idag med..
så ni undrar väl hur de gick kanske?
och som tidigare..de gick super bra..
han går och lallar för sig själv..och är nöjd mellan varven lite nyfiken på ALLT som INTE ä'r leksaker:P
sen så gick han och drog på en liten snigel..
och tog detta snöret om ni tänker er med pincettgrepp och gick så han kände inte när han tappa snöret..
och när han då vände sig om för att titta till snigel s var han borta! då vart han såååååå ledsen..:(
om och om igen..haha..gullplutt..
sedan sa de till mig att de har ALDRIG varit med om att barn har somnat på inskolniongen utan de får dom ta hand om själva..men whoat? de fixa väl Mackan och jag!!!! min goding somna först ur våran grupp och klev upp näst sist..och då blev han väkt..<3 min underbara underbara,,,
imorgon är de dag 3..kommer att vara med då också..
sen på fredag blir de värre mina vänner..
då ska jag lämna honom..kl 10 och hämta honom 14...phhhuuuu..
men men...han bryr sig ju inte om mig ändå..:( eller?
är de tryggheten som gör att han inte gör de? han vet att jag sitter där och spanar på honom..
jäjä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback