1 dagen

idag med inskolningen..
och den gick super..
Max brydde sig inte ett dugg om mig iaf..haha..
vart lite vid maten dock..för han fick ju pipmugg..och de dricker han inte hur här hemma..
utan vanlig liten flaska med napp..så han förstår sig inte riktigt på dessa hårda pipar..och detta i samband med att han var suuuuuper trött..så han vart jätte arg på pipmuggen och grät och skrek..och veva bort muggen så fort den kom i närheten av honom som att muggen hade fått pesten eller nått..:(
men men..förhoppningsvis så vänjer han sig vid den snart..
vi tränade här hemma på de pipmuggar vi har och då blev han inte arg iaf..så kan ju vart tröttheten som kom krypandes..
sen så ringde ena gruppledaren och frågade om jag kunde jobbat i dag och i morgon..men de går ju inte..
men hon ville förmodligen att jag jobbar i slutet av nästa vecka..
skulle höra av mig på tors/fredag eller nått..så jag vet lite med lämningstider och så..
hur ja nu ska göra..
lämna 7.15 och börja jobbet 8.00? till en början kan ju de va bra kanske..
sen kan ja ju lämna tidigare kanske till och med..phuuuu...stackaren...
men ja slutar ju tidigt iaf..och Anders slutar ju inte så sent han heller..
ska nog bli bra detta..
mamma har fått uppdrag att köpa filt till Max att ha på dagis med..
hehe..men uppgiften var lite svår tydligen..haha..hon behövde råd om vilken färg..
ändå så sa jag att de var hennes val :P
sen såg ja att Max behöver en massa nya kläder..trodde han hade mck ja..men han kan ju inte ha nått nästan..
antingen smått eller stort..

imorgon är de dag 2.
får se hur de blir då..
spännande..


Jag ska även på Jonas Gardell imorgon med Sabine..ska bli SKITKUL!!!
men först ska vi mysa med att äta ute ..
Charlstown city..
någonstans..
tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback