woohoo..

5 kg kvar av Teas gravid kg..
jisses..tunga kg:lon ändå..
men 25 kg på 3 1/2 månad är ju inte illa pinkat :P
Max gick ja upp 20 kg med..hehe..Tea 30 kg.
phuuu..
sen har jag några röka kg med..6 kg..
tjuva lite cigg en sommar i nån dag men insåg ganska snabbt att de va inte va jag ville..
lukta skunk och nej fy..så jag sluta upp med de och med mig fick ja 6 kg..
sen hade jag 5 kg av Max grav kg kvar första av allt innan röka kg kom osv..så ja..va blir de?
17 kg ja vill ner..(20 kg)  :P
lååååång väg att vandra med andra ord..men nyår ska ja unna mig gott iaf i trevligt sällskap :)

nu ska ja rensa kattlådan..
sen soooova..
la mig 01 igår :P inte jag van..hahah

Kommentarer
Postat av: Therece

Det sägs att man går upp mer när man väntar jäntor !:)

Jag gick upp 5 kg när jag vänta Elias, sen ner 25 kg på en vecka! Tänk om jag hade hållit mig där ! :P Storlek 42 ! men men !^^ Sånt är livet:)

2010-12-30 @ 07:50:57
URL: http://therecean.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback