igår och idag

igår: åkte jag och Tea till Marielle och drack kaffe och spela yatzy..
som jag inte vann..hehe..men men de va roligt ändå :)
tog vi oss en snabb tur till ö&b och shoppa lite..
sen till shell så hon fick hämta ut paket sen hem och lämna av henne..
men just ja..när vi skulle åka till ÖB va de inte bara inte..för vi hade blivit "inlåsta" med bilen utav 2 andra..
GAAAAAAH..MOOOOORRRRRRR...
jag hetsig ut och kolla marginalen som ja egentligen såg när ja satt i bilen men men,.så kommer hyrenvärden i bilen så han fick ju höra va glad ja var över detta..in i en butik och fråga vem fan som har ställt en vit bil eller en röd bil där man inte får?
och då sticker de fram ett huvud..så de va en trevlig tjej där..de är jag..aahh bra ..flytta den då för ja tar mig inte ut!..
sen iaf efter ja lämnat Marielle och bagage..så åker ja hem till mina grabbar :) <3

idag: så har vi varit till bvc, ica och apoteket..
så sen blir de att baka pepparkakor :)
nu så ligger Anders och Max och sover..
Max kröp ner hos pappa och somna han ^^ sötingar..
tog kort på dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback