ge mig ett nytt år!

ett händelserikt roligt år vill ja ha..
jobb, sisådär omkring okt/nov..ett fast jobb att gå till helst i närheten också..
kan ja få de tro?!
lättare sagt kanske..
SEMESTER..med familjen vore kul..och värdigt..
inte hittat på nått tillsammans knappt ju.. :/
en rejäl vinst ! :DDD med MYCKET pengar med andra ord..om de nya året ska kunna bli som jag vill..
och just nu är de jag vill mck dyrt..haha..
resor, renovering..ALLT..


annars idag då?
bara massa bus med Max..
Tea har mest sovit hela dagen..och Anders kom upp vid 11..
så inte gjort nått spec..kallt ute så där vill ha inte vara heller.. :S
en tråkig dag har de varit..med rastlöshetens tecken..
ork som inte finns..neehh..
NYTT ÅR NU..som blir som ja vill :P

nu ska ja se vad min klätter apa Max gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback