Dag 17 – Mitt favoritminne

oj jisses så svårt...

därimot något jag alltid kommer att minnas är när mina barn föddes..
kommer aldrig glömma känslan då man får hålla om de man längtat efter så länge <3
och undra över så mycket!!
waow säger ja bara..ett oslagbart minne är vad de är..
hoppas att alla får uppleva ett sådant minne på nått vis..som känslan av att få se sin bebis för första gången..få hålla i sina armar för första gången..
som tar sin lilla han och klämmer runt ditt finger med en sån kraft som man inte trodde en så liten kunde klara av..
när de öppnar sina små ögon och tittar på dig..
att inte kanske uppleva de igen skrämmer mig och gör att ja skulle kunna öppna verkstan vilken sekund som helst! ingen smärta då inte :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback