Dag 11 – Mina syskon

vilka är mina syskon då?

börjar med äldsta
Sandra Lena Anita Nilsson kan de va så tro?
iaf fyller 30 år i mars så de blir de dunder och brak med fäääääääst!
wooohooo..
2 underbara barn.. på Isabelle 10 och Madelene 9 år.. ja hon börja tidigt denna syster som ni ser och legat i :P
hon är lika mck kompis som syster..väldigt bra relation..de kan barka iväg ibland när vi sätter igång säger de som TROR sig veta ;P haha..
de flesta jag känner tycker att vi är väldigt lika..
fattar inte vad dom pratar om?
för vi är ju trotsallt bara halvsyskon egentligen..olika pappor..fast vi ser oss som helsyskon eftersom att vi var tvungna och bo under samma tak när vi växte upp..

mitten syrran
Sabine Linnea paulin Gustafsson
hon fyller 26 år i april..ingen större fääääst skulle ja tro..haha..
en underbar dotter på 5 år..Tindra heter hon..
lite mer allvarligare syster MEN skenet kan allt bedra här med ska ja säga er..haha..
samma relation här..syskon som kompis..
men så lika vet ja inte om vi är..kanske ibland..
trots att vi då är helsyskon..och tvingades bo under samma tak med henne också ;))

minsta syster
med andra ord jag..
bäst av 3 ofc!
de säger min mamma iaf :P
lilla smulan..
aaaaa..kallas ju de..just ja de va ju inte mig de skulle handla om nu :P


ni ska veta att ni betyder jätte mycket för mig båda två!
älskar er och ni har en varsin plats i mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback