40,1 i feber

idag har min lilla plutt :(
som tur är så är han hyffsat pigg förutom hans dåliga humör då..
fast vem har ett gott humör när man är sjuk?
mammas stackare..trots att han har högre feber än igår är han piggare idag..skönt de iaf..3 dje dagen han har feber nu så hoppas att de ger med sig i dagarna nu..

trots min sjukling här hemma så ska ja på första spinningpasset för i år idag :)
ska bli så kul..synd bara att de är sista veckan innan de är uppehåll..och börjar vecka 1 igen..
men men då får ja ränna på gymmet istället..finns så man kan bränna calorier där med sägs de ;P
ska dra med Sanna har ja tänkt :DDD
får bli nästa vecka de..
då är Anders föräldraledig med :) gött

söker lite helg jobb med de ja kan komma på..
så vet du nått eller behöver nån så finns ja tillgänglig kväll och helg :P

nu ska ja ta lillplutta som ligger och smattrar i sängen ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Rose

åh jag som skulle med å spinna men gym låter ju iofs bättre i mina öron :) eller simma kanske?

2010-12-07 @ 21:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

mjo simma skulle vart ett alternativ men har inget att simma i..och de är väl ett måste att ha nå på sig tror ja ;) annars skrämer ja slag på alla :P

2010-12-08 @ 07:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback