vilken dag!

stress stress stress...
för upp på morgonkvisten..mer död än levande.. Max vaknade i natt nångång..sen vaknade han vid 06 igen men somnade om så hade jag ställt klockan på halv 8 så då gick ja upp Max vaknade väl kanske tio i eller nått..
frukost på de sen iväg med plutten till dagis..
och jag styrde polon till Grums..
tanka full tank som vanligt..
sen apoteket och shoppa lite nyttigheter.. ;)
innan ja svängde in på apoteket så var de poliskontroll.. mellan idrottsplatsen och apoteket typ..fast ja slapp stanna och blåsa osv..meeeen de satt en liten krake bakom ratten och tårarna spruta ut..säger dock inte vem de va :P jäjä..klar på de området så fortsätte jag ner till arbetsförmedlingen och uppdaterade dom med vad jag har gjort de senaste 14 dagarna :PPhaha..
väl gjort in på Nordea..för att få hjäp med mitt e-legitimation, men inte mck hjälp därifrån men vänte tid på 30 minuter miiiinst..fick ett nummer till support över telefon iaf..
klar på banken ner till vårdcentralen för lite ärenden där med..seeeeeeen
kunde ja äntligen köra hemmåt..och här väntade dammsugning och skuring..gjort...sen mat som skulle lagas..också gjort..nuu är klockan hämtning av Max redan..pust..alltså 13.45 tog ja vagnen och hämtade honom..nu sitetr vi här och myser med en bok som han vill att jag ska sjunga olika sånger om djuren i..
klart mamma gör ;)
men inte HELA tiden..haha..bloggar ju med ;)

så snart ska Max få sätta sig och äta lite mat..
och jag ta min andra kopp kaffe..första slank ner vid 12 nångång tror ja..
just ja..har suttit och grejat med e-leg med så nu funkar de..fast de gjorde jag i all röra när ja kom hem..

plockat i och ur diskmaskinen..
så nu ska tvätten vikas för att kunna slänga på en ny omgång..
de som ska vikas är massa bebiskläder ^^
mer kommer..
sen önskar ja bara att klockan kan bli kväll så jag kan sova..
så sliten av all stress..

just ja..måste varna för H&M på nätet med..
risk för att man klickar hem massa saker..
ooooops...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback