stackarn..

Max kom förut och ville gosa när jag satt och läste i reklamen..
vilket inte händer ofta..
om de inte är gos med pappa då :P haha..
riktig papp gris har de blivit ^^
men som sagt..klart han fick komma och gosa..
finns ju inge mer underbart:)
och när han lägger huvudet mot axeln på mig och säger MMMMMmm..
så är stackarn kokhet! och jätte hängig på kort, kort tid..
fick lägga ifrån mig telefon och reklam och allt ja pysslade med och tempa honom..för feber fattade jag ju att han hade..men inte 39,6 :(
efter en stund så fick de bli en välbehövd dusch och mys i soffan..
och pappa som gjorde välling..men han orkade inte dricka upp allt..
natten efter de..och somnade på en gång..
hjärtat mitt!!

fick iväg till ica och handla supp åt han..
för i morgon har vi ingen bil på hela dagen och vågar inte chansa på att han klarar sig utan...
har ju bara en kvar hemma ..så de behövs ju ändå..
men jag hoppas han ska vara pigg och kry imorgon..
får ju massa främmat ju..

nu får de bli en dusch..


Kommentarer
Postat av: Motti

Men lillprinsen då,vi får hoppas de är bättre imorron,,krama han från mormor

2010-08-10 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback