plutten plutten...

jaa min underbara dyrgrip förståss..Max!
Idag så är semestern slut för han..så nu klockan 9 så lämnades han på dagis igen efter 6 veckors ledighet..
+ att stället är nytt för sig för han..så vi kom dit hejjade lite på fröknar där man plockar av sig..
sen säger Max boooom (kom) så ville han gå in och att jag skulle följa med,..vi kom till dörröppningen in till lekrummet..seeeen så var han i deras händer..
för då skulle de vinkas till mamma..
Max fattade ingenting han stackarn.. :(
han trodde ju att mamma skulle komma med in..(trodde väl mamman med kanske ;)
haha
men men,..
han vinkade lite skeptiskt till mig i fönstret..
så har de ju gått 20 minuter nu så jag antar att de gått bra..
men mamma vill bara ha hem honom igen..bööööööl...
min pojke!
fast jag vet att de är så kul för han där borta ändå..
gahhh vilken ångest..
vad ska jag göra då?
rastlös som bara den..
kommer kolla klockan hela tiden ju..
och så glömde jag och vika upp hans byxben stackarn..kommer ju inte dom tänka på..naaaw..
ja jisses så blödigt detta var..
du kommer inse själv sen när de är ditt eget barn som ska lämnas..
sen finns de säkert föräldrar som inte tar de så hårt alls..men men de gör jag,,

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag känner igen känslan när man ska lämna dom inte alls roligt!

2010-08-24 @ 10:10:57
Postat av: simone

neeh och så trodde ju han att jag skulle följa med in..hehe..men då sa ena personalen att nu vinkar vi hej då till mamma..HAHA..

tur va väl de egentligen..vet ju att de är de bästa eftersom att jag själv jobbar med de så..men så annorlunda när man är bakvänd situation lixom..

såg att Anna och hm, vad heter hon nu igen..ahh den andra yngre tjejen ..har gått ner i tid..så tisdagar var inte anna där och torsdagar var inte den andra tjejen där utan en ny personal..dom dagarna..rörigt.

2010-08-24 @ 10:15:26
Postat av: Cissi

jo det är klart att det känns annorlunda när det gäller ens eget barn:)

Jag hörde av Rosanne att Anna o Louice skulle vara lediga en dag var,o att det skulle komma en ny som heter Karin tror jag att hon sa!

Jag pratade med henne förut för hon ringde o talade om vilka tider mina barn "fick" vara där när jag är sjukskriven!

Så nu ska dom gå mån-fre 07:45-15:45

vi får hoppas det går smidigt med lämning av mina på måndag när dom inte har varit där på fyra veckor:)

2010-08-24 @ 17:40:11
Postat av: simone

de hade gått så bra så..sa dom..hehe..

jaa Anna på tisdagar och Louice på torsdagar..sen träffade jag Karin..ingen direkt uppfattning om henne precis..hon hejjade bara så..

jaha du får ha dom där soppas iaf :)

ja mig ändrade dom dag med..för vi hade tis,ons och tordagar som Max var på dagis..men nu så blir de Mån,tis och onsdagar istället. fråga inte varför för de fick ja inget svar på.. och fredagar vet ja dom har planering så då sa ja att han kan vara där på måndagar ist för tors..



efter ja hämtat han så har han varit på väldigt bra humör iaf :)

så de känndes ju bra..hoppas de håller i sig bara..haha

2010-08-24 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback