Lotto

just ja, förra lördagen köpte jag en liten lotto..
så rättade jag den igår och då hade vi vunnit HELA 104 kr ;P
hahah..
förlängde den iaf..
spelar man inget vinner man inget..
kanske inte vinner någon storvinst på liten lotto kanske men ändå..
är ju med iaf...

idag vet ja inte vad de är med familjen Gustafsson/Löfgren..
alla är högt och lågt..
humöret är på topp..
ELLER?
haha..NEJ!

JAG HAR SOVIT DÅLIGT OCH ANDERS HAR SOVIT DÅLIGT..
Max har sovit heeela natten iaf :)
men jag har snarkat..HAHAH..
vaknat av att den där grejen i halsen svullnat upp så ja knappt kan andas..
den är lite svullen fortfarande..usch..
konstigt att de blir så?!

ska väl hitta på nått när Max vaknat tänkte jag..
men vad?
inget förslag på lager kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback