Hemligt

hatar när hemligt nummer ringer och jag har missat de..hatart!
hatart även om ja inte missar de då men..
de vet ja iaf vem som ringt :P

men jag skulle gå in och se om Anders hade somnat på sängen men de hade han inte så jag gick in och tjeckte lite med han..och han desamma tillbaka:P Max sov han..
för jag skulle ju börja med maten var de tänkt men vi somnade båda 2 och vaknar av våran solstråle..
som då hade sovit i 2 1/2 timme..
har inte en aning om hur länge vi sov..kanske 40 min eller nå...

i morgon ska jag till bm..
få se om den lilla vänt sig eller inte..
spännande..

idag har jag haft sammandragningar iaf..
så kanske är hon rätt..

får besök av Flisan i morgon med :)
ska bli roligt..och gosa massor ^^
min flajs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback