39,4

har tempen stått på idag.. :(
stackarn..
de är inte mck ork i han nu inte..
äter inget eller nått..
dricker gör han iaf..som tur är..
lite typiskt nu när Madde är här och hälsar på och allt..
sen så får vi ju främmat i morgon med..hoppas han pallar de bara :/
jag avbokade iaf läkar besöket jag skulle på..
kändes så himla stressigt annars..med främmat och sen skulle jag iväg ca  1 1/2 timme senare och Max som är dålig..+ Madde som är här..
så de får dras på lite..läkaren skulle höra av sig..

som sagt så kom Sabbe och co..förut då..
så de blev lite fika och bus..
men Max ville mest sitta i mitt knä han..
lillplutt..
efter dom hade åkt så började jag med maten som fick bli köttfärssoppa m. potatis i..
och den var super god sa hon Madde ^^ goding..
efterrätt fick bli blåbärsglass och uppskurna päronhalvor :P
inga fel de heller va ja kunde tolka ..
förutom Max som inte ville ha :(

hm..ja sen så spelade vi lite spel jag och Madde för Max gick och la sig vid 17.30 för då orkade han inte mer..han somnade på Anders redan vid 17 så..
men han har ju sovit deto sämre nu på kvällen..
vaknat flera gånger super ledsen och kallsvettig..vart annat..
inte lätt..

kvällsmaten bestod av häst som Anders så fint uttryckte sig :P
haha..med andra ord hamburgare och bröd..med stekt ägg på
de vart nog lite poppis hos fröken Nilsson..

nu ska jag gå ner och säga god natt till älsklingen..
sen blir de natten för mig med..känns som de kommer bli en tuff natt..

så adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du till läkaren?

2010-08-12 @ 19:36:45
Postat av: simone

vem undrar?

2010-08-12 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback