vilken dag..

vaknade före klockan 06 i morse av att Max tjoade och tjimmade i sitt rum..
så de var bara att kliva upp och se glad ut..
men de gjorde jag för när man kommer in till Max på morronen och han bara sitter där med sin snutte i ena handen och nappen i den andra och säger:
Heeeej! hur glad som helst..
då kan man inte annat än att le.
och då glömms vilken tid på dyngnet som helst bort :)

sen så skulle vi till huset och kika vid 10 tiden .,
och Max var ju super trött redan vid 08.30 så fick ju lägga honom då, så han fick sova en stund innan vi åkte dit..
så klockan slutade väl på 10.30 när vi var där..så de var ju runt 10 :P hehe..
sen så sov ju Anders en stund med..
eftersom att han jobbade extra igår ..

men iaf..
väl där så var de massa ritningar i huvudet på oss båda tror ja :P haha..
och nu med..
mycket planer som ska genomföras..men men..
i sin tid...
de bästa är väl att arbetet aldrig tar slut..eller? haha..
första projektet blir att bygga ett rum till på övervåningen som så småningom ska bli Max rum..
men än så länge kommer han att ha rummet brevid vårat..
sen kommer väl den lilla få ta de rummet..
blir nog lättast så .. för förhoppningsvis så kan Max sova hela nätterna då..
kanske inte till en börjar av ovanan från bebisskrik ..hehe..
men de finns massa mer planer..
som ja säkert kommer skriva allt eftersom..

sen vart de hem till Katrin här på gården som hade städ och kryddparty..
mycket lockande att köpa massa bra saker och goda kryddor:)
meeeeen jag lyckades att hålla mig ifrån..
känner att jag har så mck utgifter nu en tid framöver ändå..
Max ska ha kläder inför sommarn, bebisprylar- babyskydd och deverse grejer, grejer till huset osv..
så fick helt enkelt hålla fingrarna från beställningslappen..
MYCKET god fika bjöds vi på.. :DDD
vi som kom...
många som droppat av..
när jag kom typ 14.55 eller nått..så var jag först :O
trodde ju att ja skulle komma så skulle de va fullt där inne men icke..
alla som skulle komma, sket i att komma typ..
dålig stil.. tycker man kan höra av sig om de iaf.. i GOD tid..
för Katrin hade ju ändå dukat fram och bakat massa..men men..
några blev vi iaf..

nu blir de till att äta något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback