V. 18

eller V. 19 beroende på hur man vill räkna :P
hehe..
de börjar synas iaf..ochnär jag ligger ner så blir de en liten bulle :))
hahah..känner mig lugnare denna gången..eller är de bara för stunden?
fast jag har förlossningsrädsla så de skriker om de..MEN jag har ju klarat de en gång så då borde jag klara de en gång till..meeeeeen fy vilken smärta som snabbt övergår till glädjetårar som bara kan uppstå när man får hålla sitt barn för första gången.. :)
och att få uppfylla den känslan igen övervinner all smärta <3

de kommer att bli tufft till en början men en otrolig utmaning och upplevelse..
ska bli så spännande och se hur Max kommer att reagera ^^
han kommer bli den bästa storebror som finns <3
min underbara prins!

sen längtar vi ihjäl oss snart..
vill flytta NUUUUUUUU!
PÅ EN GÅNG!
hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback