sjukling..

som sagt Max har haft feber till och från men nu på eftermiddagen har de gått bra..
humöret är väl inte på topp men vem kan begära de?
vi gick ut en stund förut iaf..så han fick lite frisk luft..och man kunde inte ana att han haft 39 i feber iaf :)

köpte lite kläder åt han förut med..en jacka från po.p..han blev så fin så :)
sen vart de en keps från h&m och en tröja därifrån, och ett par mamma leggings åt mig :P kosta 50 kr på rean bara så..kunde inte bli bättre..hehe..
hittade en jacka från po.p till mig med som ja ska köpa när ja får pengar..
som en windfleece som går att öppna på sidorna ju mer magen växer..så är du gravid så är de ett tips :)

jobbat på krp fsk Dirigenten idag..
så trevliga därborta..
känns verkligen super kul att komma dit :)

slänger med lite bilder åt er med..


inviger nya jackan :)


hälla sand på gungan kanske?


krattan är rolig med..


lasta på önööön som han kallar dom ^^


den lilla börjar ta plats :)


v.19


den lilla ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån jacka från polarn har min son också, jätte fin :) Fåt också vika upp muddarna för den är för stor men de gör ju inge :) vad har max för storlek nu?

2010-04-16 @ 07:01:47
Postat av: simone

ja den är super fin :)

Jag köpte 86 på den som ska motsvara 1- 1/2 år men dom är ju stora i stl..

annars så köper jag 86, men de är ju lite stort..så vi får vika upp..skulle han ha perfekt stl så är de nog 80 han har..säkert vissa 74..



vem är du?

2010-04-16 @ 08:17:05
Postat av: Rose

damn va lill tjejen växer snabbt fast kommer bli bra i sommar när du vill sola och jag kan gömma mig i skuggan av magen :D

2010-04-16 @ 13:31:34
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

haha, eller hur :P aa fast ja ska väl helst inte vara i solen heller precis..:P

2010-04-16 @ 17:40:16
Postat av: Rose

inte? trodde det va nyttigt med sol? eller är det bara nåt man säger till sånna som mig som hellre gömmer sig i skuggan?

2010-04-16 @ 19:34:27
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

som gravid ska man unvika solen..du kan få pigmentfläckar som inte vill försvinna om man solar för mck..

2010-04-16 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback