kom och tänka på..

igår när jag åkte hem från Marielle..
kl var väl ca 21 eller nått..
och då är de ju mörkt så jag kör ju vääääldigt försiktigt pga rådjuren som är ÖVERALLT..
har varit nära såå många gånger att få en på huven så de är väl bara en tidsfråga..
men iaf så jag kör med helljuset , på vår gata..och då ser ja tillslut grannen går där..
så jag blänade säkert stackarn..sorry isåfall..

Nu är allt klart..
för påskrift till huset..
de är bara lånet som ska fixas..
men kommer inte vara heeelt lugnt förens allt är klart..
man vet aldrig!

och ul på torsdag med..
är tjatig,.vet..
men blir lite vilsen om ja inte påminner mig själv..+ att Marielle trodde de var idag..haha
så hem fort som attan igår och kollade upp tiden..hehe.¨
men som sagt torsdag är de..

var ute med Max en stund förut med..
han sover så mycket bättre om han har fått varit ute en stund :)
och så är de så roligt att vara ute med han med..<3

behöver någon som kan passa Max en kortis i morgon med..
hmmm,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback