tack..

alla för grattis önskningar och sällskap på min födelsedag..!

Min dag såg ut så här:
Jag vaknar av min underbara sons stämma..(kanske sjöng han ja må hon leva?)
någonting yla de iaf =)
så de va bara att gå upp..just ja..2 timmar tidigare sa Anders grattis och pussa mig hej då för han skulle till jobbet..sååå..
back again..
så de vart lite frukost på morgonen..slog på kaffe..vartannat de pep i telefonen..
med mmassa grattis sms..
sen ringde rosa och gratta min syster slog till på stämman..såååå fiiiiint ^^
iaf..Anders sjöng också^^
kalaset börjar..jag gräddade våfflor och vispade grädde och ställde fram jordgubbs sylt till gästen..
Max..hehe..
så där satt vi och mummsade våfflor han och jag*skratt*
så helt plötsligt ringer de på dörren..(brukar aldrig ringa)
då kom blomsterbudet..inte vilket blomsterbud som helst..utan min älskling själv va de..han hade åkt på lunchrasten och köpt 3 röda rosor med en av rosorna satt de ett hjärta på..sååå söööööt...+ de så ghar ja fått reebok skor och everest jacka..sen ett kort till rosorna där de stod.. grattis smulan..jag älskar dig puss och kram din Anders.. så de kom verkligen som en överraskning..
sen så på eftermiddagen så kom mamma ..med paket =D fick trosor 5 st från marten...sen exclamation (stavning?) tack! den parfymen ska utgå..så blev himla glad..
bjöd på mat..rödspätta m. potatis och sås..
efterrätt kärleksmums..och kaffe..så jag är hel nöjd..
TACK ALLA!! =)


(kalas idag)


(snygging på kalas)


(rosorna)



Kommentarer
Postat av: motti

Ja vilka fina rosor de va,,sen att den sötnosen till barnbarn finns mä de är bara ett pluss de..

2009-09-19 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback