ROSA BYYYYYYT BLOGG!!!

svar till ditt inlägg..


åhh va rörd jag blir!!!!
och så glad...tack gumman för dina fina ord om mig och tack för att du berättar om min knäning..*skrattar* ja herregud listan kan göras lång som du säger både på gott och ont..<3 vi har varit med om mck du och jag..och idag kan vi vara stolta=) du är inte så pjåkig själv min kämpe..din negativa inställing till vissa saker/funderingar?!  kan ju bara vara så himmla positiv..och med din humor och känsla för att berätta saker och leva dig in i denna negativa sida så blir den ju bara så positiv..(bara du som kan fatta mig rätt i dessa ord) ps glöm inte att din far kom efter grannen med..fast han hann inte med i svängarna när vi var i husets ände och skulle vända färdriktning tillbaka vem hitta vi inte på vägen då? joooo fadern till dig..hehe..vi har ju bara haft/har sååå kul..saknar dig med gumman...pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback