latsidan..

usch..
hjälp mig någon att få tillbaka lusten och orken..
har verkligen legat på latsidan va de gäller träning nu..
usch usch usch....dåligt samvete man får lixom..

gick iaf med Marielle upp till dagis och lämnade barnen i morse..
inte dåligt de..
men de krävs mer än så om ja ska kunna få tillbaka vikten ja hade innan jag blev gravid lixom..
men vägen dit änns omöjlig just nu..
FYYYYYYY!
hoppas på att ha råd med badhuskort denna månad så jag kan börja simma =)
hur ja ska ta mig i basängen är en annan fråga då¨jag inte tycker om offentliga ställen..
och minst sagt badhus!!!
usch och fy..
bara moffar och äter...
när???
när ska ja få orken och lusten tillbaka säg mig de!

adjö...

Kommentarer
Postat av: rosa

ja skulle du komma på nån lätt lösning på hur man trollar fram lite orka så säg till dåligt på den fronten här med har tillå med slutat hitta på ursäkter :P

2009-09-17 @ 20:08:28
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Therece

Du är älskad för den du är! Du har en jättebra pojkvän och en underbar son! Va tacksam för det.. vikten är väl inte hela världen!!!! Du är värdefull min goa Kusin! glöm aldrig DET..

2009-09-17 @ 21:16:40
Postat av: Simone

HAHAH aa de kallas ju latsidan de Rosa=)



Therece: tack va go du är=) har absolut en underbar familj och är jätte stolt över den..men för att jag ska må bra så måste även min kropp må bra..=)

2009-09-18 @ 08:05:52
Postat av: motti

Hörru gummsan du som hller igång så,,så de är ju andra som får dåligt sammvete när man hör va du håller igång..ja blr trött ibland bara ja hör allt du gjort under dagen ju..kram på sej..

2009-09-19 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback