GRATTIS TILL MIG!

just de..
idag är de min dag..
22 år idag=) de ni ;)

Sitter nu och tar mig en kopp kaffe och har precis lagt ner Max i sängen han somnade mot mig..
min älskling..

Mamma kommer sen och henne ska vi bjuda på middag..
så de får bli rödspätta m. kokt potatis och remouladsås..
sen kaffe och sabinakaka till efterrätt =)

Rosa ringde och sa grattis och undra om ja fått frulle på sängen..
nej säger jag och tur är väl de för Anders går väl ca 05.45 till jobbet och har karl kommit med frukost då..
då har ja nog ströpen..
så jag klarar mig fint med frukost klö 7.30 med min lille prins Max..=)


Kommentarer
Postat av: motti

Ja så va du 22 år idag då,,grattis smulan,,kvittar va gammal du kommer o bli,för namnet smulan kommer o hänga mä hela tiden endå,,kommer till dej senare o sjunger,,puss o kram..

2009-09-14 @ 12:29:43
Postat av: Therece

Grattis sötnos! Hoppas vi ses snart!! kramar!!!

2009-09-14 @ 20:46:35
Postat av: simone

du glömde sången..haha..men tack för idag..tack therece =)

2009-09-14 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback