gårdagen..

den vart jätte lyckad!!
var ju i Filipstad som planerat =)
enda felet var att jag hade för lite pengar,, =(
hade kunnat shoppa braaaa mck mer..
men men..
min prins fick 3 par strumpor en tröja, en jacka och ett set med byxa och tröja..
hade kunnat köpa mer om man haft mer pengar som sagt..
Anders fick 5 pack strumpor och jag fick 5 par trosor utav mamma i födelsedagspresent =D
sen köpte ja lite marknads nougat..hör och häpna?!!! brukar aldrig göra de annars men i år slog ja till..
och den årliga munken blev de med..fast inte med min a sessor!! =`( stor miss..
nästa år så..
såg en tröja/kavaj som jag så gärna hade velat ha men som sagt,.
pengarna räckte inte till..
sen så bjöd äldsta syster på en karusell tur till mig och Sabbe men så klart var hon med själv också..
den där jävla klon om ni vet vilken de är..shiiiit va ja skrek..
trode ja skulle dö..
herregud...
ont i halsen efter kan ja säga..hahah..
Sabbe trodde nog också att hon skulle dö ett tag för hon satt i mitten och hörde mig och Sandra på sidorna..
jag som skrek för kung och fosterland och Sandra som skrattade för de..hahah..
aaa de va grejer..tack syster!!! ♥
MEEEN så tiden gick fort..shit...var inte hemma förens kl 20.40 eller nått tror ja..
men de va de värt..

skaffa en date till syrran med.. ; P hihi..
hoppas de fortsätter..kanon söt kille..
gooo for it siss...WOOOWWAR...


tjoooo..


Kommentarer
Postat av: motti

Ja ser ju skräckslagen ut,kunde du inte hittat ett bättre foto av oss,,skrattar,,,Max va så söt i mössan...

2009-09-07 @ 15:30:51
Postat av: simone

HAHAH aa va rolig bild..visst va han söt..fast de är han ju jämt ^^

2009-09-08 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback