första dagen..

på jobbet är klar..
och de va som att jag inte hade gjort annat..
kändes skönt att börja fast ändå konstigt..hehe
men men blir nog inga problem detta..
160 kr i timmen får jag på helger med så de är ju inte fy skam..
och ca 113 kr på vardag i timmen..

imorgon ska jah fixa detta själv och ja ska åka i kommunbil som sagt..och de är automat..
så förut när jag och Nicklas skulle åka till bibblan..(han körde) så skulle vi svänga vänster och helt plötsligt så¨bara tvär bromsar han..HAHAHA..då tänkte han koppla...HAHAHA..jag bara shiiiit va gör du?? aaa de vart ett väldans liv i bilen..hehe..
sen fick vi igång larmet på Naturum på Mariebergskogen med..så första dagen startar bra ; )
min tur själv i morgon..få se va många gånger ja ska växla med..hahaha..

de hade även gått kanon bra hemma..=D
känns så skönt =)
men innerst inne visste jag väl de =)
Max hade väl varit lite gnällig men de är han för mig med nu för de kommer tänder och utvecklas i full fart så de är inte så konstigt..sen va ju inte jag hemma ;P

nej nu blir de affären och köpa lite lördagsgodis ^^
ha de gott alla..

puss och adjö..

älskar er mina löfgrens..♥

Kommentarer
Postat av: rosa

kul att allt gick bra och att ni hade kul i badhuset i går med :)

2009-09-19 @ 19:46:16
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: motti

Växla på bara tjejen..ler..

2009-09-19 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback