ääntligen igår!

aaa dagen jag har väntat på i 2 veckor!!!
från de att min syster Sandra sa att hon skulle få buss kort så bokade vi denna dagen igår som d¨å var 2 veckor bort..jisses att vi orkade..att sätta oss i den situationen alldeles själva..med dödslängtan..aaa kan ni förstå?!
nej- inte jag heller..
men men,.dagen kom iaf...
och vi hade super trevligt..men kändes som att vi käka, drack kaffe sen åkte hon hem =( men ändå kom hon halv 11 och gick här ifrån halv 6 så de va ju ändå ett tag..
aa skönt att ha henne här iaf...
längtar ju döden efter henne...
och fegis som jag är vågar jag inte sätta mig i bilen dit upp än...men lugn de kommer jag LOVAR!!!!!!
och jag vill/brukar inte lova saker men de kan jag LOVA!!!

Max fick världens tuffaste tofflor med från Belle och Madde...
ett par leopardtofflor med KLOR!!!! ¨så se upp..- han väcker igen i dig ; )
och sen fick jag trosor..de beryktade franska trosorna..i födelsedagspresent..hade ju samma otur som med mina att ena paret var de en reva i.. =/

nu har jag dammsugit och skurat golven..så skönt att ha de gjort..

imorgon ska ja in till stan på morgon och ta id-kort för jobbet..
eftersom att jag har sådan makt där ; ) hehe
har ju hela bibliotekshuset och naturum och gjutaren för mig själv.. *moahahahah*
så kan väl vara bäst att kunna identifiera mig..hehe..
så klockan 9 ska jag vara där..syster Sabbe ska vara kartläare och hålla koll på min vilde..

HAHAH Max kan en bit utav Kizz ska ni veta..heavens´s on fire..sjung den så fattar ni vilket jag menar..
de "suckar ju i låten" hah hah hah hah..säger han =D heheh

nej nu ska ja gosa med plutten..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja dom veckorna va otroligt lååånga...årets längsta veckor tror jag..



Men de va värt all väntan..få träffa dig och mannen i mitt liv!!.. han må avsky pussar ..men de e min rätt som moster att pussa pån!!!



Tyvärr for ju tiden bara iväg..mat- kaffe- skratt o nån puss.. häpp så va de ju dags att åka...men de kommer ju som sagt fler ggr.. i have the magic card know!!!....

MISS YOU LIKE HELL!!! PÖSS PÅ ER

2009-10-05 @ 19:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback