vilken dag!

upp 07.45 tror ja min prins vaknade..eller om ja vakna av mig själv..
hm minns inte..men skit samma..
gjorde iordning en full termos med kaffe och kokade the vatten och blandade saft..
varför all denna jäkt på morron för?
jo jag skulle in och möta mina babes =) Isabelle & Madelené...
Mauritz & Erika..
vid Mariebergsskogen..
så innan jag kom iväg hade ja lite att fixa som sagt..
skulle precis kliva utanför dörren nästan då jag hör
rassel....rassel...¤¤&%#¤ typ och en katt som kmr i 380 och svischar förbi så jag håller på och få henne som en sandal eller nått liknande..aa ni kan säkert gissa att de ä'r Bettan ja talar om..
då hade iaf hon fastnat i rollerpappret som ja hade lagt på mitten av bordet och glömt att slänga..så hon under Max säng rädd..och ja galen för brottom hade ja eftersom kl. var 0925 då och vi skulle mötas 0945 skulle ha fram henne därifrån vilket hon då gömmer sig bakom soffan eftersom att jag tog till de högre tonerna..och vad hade jag ställt på soffkanten tro?
om inte en kaffe mugg med en skvätt kaffe kvar som åker i golvet och träffar hela tapeten..LYCKLIG JA BLEV! INTE!!!
de var bara att torka upp och se glad ut..
väl framme så gick vi och tittade på djuren och sen lekte i sandlådan så klart..och kaffe på de..
kvart i 11 skulle ja möta upp mormor & morfar som hade stickat en ny tröja till Max bara för att den andra var lite stor som han fick..gullig hon är min mormor!! hon är så duktig..och tröjan är super fin..blir så tårögd när jag tänker på henne..min mormor..<3 kämpar och står i...även morfar vill/får absolut inte glömma han..
efter vi mött dom så blev de mer lek..sen skulle dom och käka på mc donalds..men dit ville inte ja så de passade även bra att åka hem då och laga kalopps m. potatis och sallad..=P
Max lyckades ja hålla sovandes till vagnen  där han kunde sova vidare..för han somnade nämligen i bilen hem så klart..(halkigt nått inni också..på vägarna..så ska ni ut och åka nått..så kör FÖRSIKTIGT!)
iaf så jag stannade ute på gården en stund och pratade med Marielle och co..

sen blev de prat på vattengympa..
men Marielle hade 40 min kvar på tvätten så hon kunde inte bli med..=(
men hon sa tidigare på dagen att Marre ville med..
fast de vart så stressigt innan jag stack, så hann inte höra av mig till henne..
men men..vattengympan är ju oavsett så ; )
och jag hade SKIT ROLIGT!!!
träffade Johanna och några som ja höll i hop med..lite så där slankin lixom =P
(hoppas de gick bra)
men de blir absolut fler gånger..

sen handlade ja lite efter..fick tag i billigt kött..som rostbiff 1kg för 30 kr två paket och sen något annat..högrev eller va de stod..haha..

ja fick ta ett break med skrivandet nyss..så kom av mig lite..
Mackan vakna och ville ha välling..<3

och nu ska ja sova!!!
trött i kropp och huvud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback