varm i hjärtat...

har som sagt haft mina änglar här i dag..
de har blivit så otroligt stora båda två...
de blir lixom 9 & 8 år!!!!!
kan knappt  tro de själv..så snabbt de gått..
men de är fortfarande mina små tjejer..
och de är sååååå mysigt..
blev så himla glad av att ha dom här..
de var så snälla och goa med denna lilla vilden som finns här hemma..Max..
han var i paradiset han..
med två söta kusiner som rår om honom..går med han och busar massa..
och dom är lika kramaiga fortfarande..
och så fick ja lite ryggmassage av Madelené ^^
hon gick på min rygg..så go..
så säger hon så här: så här får ja aldrig göra på mamma..
och jag bara: nehe varför inte de då? de är ju jätte skönt..
nää hon tycker ja är så klumpig eller nått..
hahah..va go hon är..lilla Madde..
och Isabelle hon gaddar ihop sig med mig hon..hahah...
hon är ju så impad av att jag har så små fötter..jag kom i bådas skor..hahah..
(utan problem..enda var Isabells skor med dragkedja som inte gick och dra upp pga *harkel* mina muskliga vader ; )
och så ville Isabelle testa mina skor och Madde med..men så sa jag till Madde om inte Isabelle kan ha dom så kan absolut inte du heller ha dom..och så sa jag att jag skulle kolla om ja kunde hitta några hon kunde prova..så tar ja fram Max skor..stl 19..gissa om de blev livat i hallen..hahah...de va kul de..sen så tog ja fram Max tossar från p.o.p ochva heller inga bra sa hon..då slog vi på stort jag och Isabelle och tog Anders 44:a och då va de igång i hallen igen..till sluuuuuuut fick hon testa några av mina..hehe..men kul hade vi alla 3!!! ehm..4 med Max som skratta bara för att vi gjorde de..*sötnöten*
Anders passa på och sova en stund,..
sen fick vi besök av en pumpa och inte vilken pumpa som helst..utan Nelly...sååååå söt!!! ^^ och grann pojken Oliver..lika söt...han var ett sklett han..,om ja minns rätt..lillebror till Oliver kom och plinga en stund efter han =) Ian ville INTE ha godis han =( lilla gubben tyckte nog att de va lite skenant (stavning?) eller nått.. men hoppas han hade kul ändå till slut ^^ Felica kom också och sa bus eller godis..minns inte riktigt va hon var..men söt ändå !!! så roligt!! och så såg ja ju lilla Liam sprang runt och va häxa..haha..barna var alldeles betuttade i han..titta va söt han är..sa de..och samma sak om Nelly..titta på lill pumpa sa de..hahah..

sen körde ja hem brudarna och med sig fick dom lite machmellows (stavning? GAAAHH?)
efter åkte ja till ica och köpte lite grejer till vårt mys..
taco + räkor..
taco för min del..med tortillabröd och räkor m. tortillabröd för Anders del..fast han smakade på tacosen med..=P
på detta lite naturgodis..mums..vilken frossar helg..
men GOTT! och behövligt..

vill ju bara säga att operationen har gått bra..
nu är de bara att vänta 3 veckor för besked om de behövs cellgifter, eller va de heter..
och om de har spridit sig.. =/ lång väntan..
men hon känner att de känns ok iaf..vilket känns väldigt skönt och lugnande..

nu ska jag nog bada Maya..om ja får lusten..
men ett måste..
fast ja måste hitta ett bra shampoo åt henne..
hon är så konstig i pälsen..de finns lixom inget fluff i henne..utan bara plattfall..
medans Bettan har jättefin och fluffig päls...

jaja..bloggar kanske mer sen..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken mysig dag du har haft :)

2009-10-31 @ 21:02:35
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Sandra

skrattar!!.. nää maddis e inte för klumpig.. men hon trampar ju överallt så varenda kota ligger fel.. sen trampar hon ju ut mitt fett mer än de redan eeee juh!!!

Vingel fia....



Låter som du haft en underbar dag me syskonbarnen .. o jag tvivlar inte de minsta på att mina brudar har haft de underbart hos dig!!...o kussen mackan förstås



löv you

2009-10-31 @ 21:03:16
Postat av: motti

Gud vilka härliga bilder,,saknar ungarna så mycket..

2009-10-31 @ 21:29:07
Postat av: simone

Marielle:ja den har inte varit fel..hade velat varit på sjukhuset hos mormor också men jag kan ju inte vara på alla ställen samtidigt..tyvärr..men mormor hade förståelse för allt så de känns bra =)

Mamma: ja jag måste ju plåta lite vet dU, tycker de är skiiit kul faktiskt =)

2009-10-31 @ 22:59:58
Postat av: simone

Sandra:men gissa om ja blev full i skratt när hon sa de då..godingen med skönaste kommentarerna ever!!!

2009-10-31 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback