så fel de kan bli..

Idag har mamma och flisan varit här på besök riktigt trevligt..
som vanligt =)
men men de blev lite fel i telefonen bara..
man ska inte tala för andra men nu tar jag mig friheten att göra de:
FÖRLÅT!
menades inte så illa som de lät...
och inte meningen att du skulle såras..
vet själv hur jag skulle kännt de i den situationen som du var i..
men att ha varit i vår situation så var de inget märkvärdigt med de som sades..(ta mig rätt)
men vad som än hände, så är vi alla enade om att de blev fel och att de kan ses på olika sätt från olika ögon..men inget som måste vara värt att inte kunna pratas om..för fel gör alla..och vi är ju trotts allt Nillsson ala Gustafsson..
*skrattar* när ja tänker på dig , på cykeln som skriker av fulla muggar: LÄGG AV!!!! NU ÄR DE BRA!!!!! med headsetet i öronen så ingen kan ana att du är i telefon..*skrattar* och folk tittade konstigt på dig sa du?!..skulle själv bli fundersam på om ja möter en tjej på cykeln som plötsligt börjar skrika hysteriskt..
åter igen..så va de inte meningen att såra..
*kram*


Var iväg med Sanna förut och tränade..först 30 minuter på crosstrainer..
sen ett spinning pass.gissa om jag har svettats?
jepp..men skönt va de =)


nej dusch nu..nu har ja segat tillräckligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback