Regnbågslax..

och sallad stod de på menyn igår..
de va verkligen inga fel..
köpte makrillsfilé också men den va lite torr..
fast gick ner ändå =P hehe..

imorse när ja skulle åka till jobbet så skulle jag svänga ut på bron här nedanför och ser då 2 st bambi som höll på och få hjärtinfarkt för att jag upptäckte dom..så de sprang åt alla håll och kanter tror ja innan de kom underfull med vilket håll de skulle välja..så de va bara att gnugga ögonen och sitta och vänta tills de va ur vägen..jisses..
skönt att helgen är över iaf..
va mck att städa idag faktiskt..phuu...
sen satt jag och lyssna på musik när de helt plötsligt avbryter med varningar om svarthalka i hela värmland..kl va väl ca vid 9 tiden då..så jag hade redan kommit igång och jobbat..svarthalka är för er som inte vet..när de ser torrt ut på vägarna men de ligger en tunnhinna med is på som gör att de är skiiiit halt..och sen varnade de för villt på vägarna också framförallt älg runtomkring stömne..
kan va bra att få höra lite varningar man får upp ögonen extra då faktskt..och är mer medveten..

imorgon får jag finfrämmat med..*längtar* =)

var ut med lille plutten förut med så han fick lite frisk luft..men efter ett tag såg ja att han höll på och somna i famnen på mig..så de va bara att traska in och klä av han och göra iordning välling (eller Anders gjorde;) så nu sover han så gott..

väntar på att toppmodel och ensam mamma söker ska börja..

just ja har varit grums marten med..
köpte faktiskt lite marknads nougat för 25 kr..
men de va inte så färska men men..de slank ner ändå =)
så nu är suget i gång..
kanske skulle baka något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback