Ö&B

vart färden till..
köpte några simpla grejer till Max som han kan få i julklapp..
som låter en massa..
sen har ja lite mer ordentliga saker på g..
men de kan ja inte skvalla om här inte =P hehe

var iväg och träna 45 min på badhuset förut med..
crosstrainern vart de=) mck skönt..
men de är jobbigare än va man tror..svetten rinner på bra..
men de är skönt..då vet man att de funkar..
imorgon blir de spinning..
inga fel de heller..
men kmr att sakna mitt sällskap..som inte kmr med.. =(

fick min första lön idag med..
för helgstäd..
och är riktigt nöjd..!!!!
=DDDDD
inte illa..
men heller inget jag talar högt om..summan alltså..

nej nu blir de en dusch..sen natta ^^
min prins har redan fått en flarra ..
han vakna 21?!!!
sovit dåligt i 2 nätter nu busen..
hoppas på en bra natt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback