natten närmar sig..

efter denna underbara dag...  =D
tänk va skönt de är att vara nykter...
så jag kan få vara med om alla roliga sakerna som sker nu.. =)
hos ALLA! barn som vuxna..
hade jag ju aldrig kunnat annars..är så glad och tacksam för de ..

har badat Maya idag..
gick som vanligt kanon bra..men de är något speciellt med henne idag..
Isabelle till och med märkte de..
meeeeen de är väl som Syster Sandra säger..katten fick väl en dos manliga katt hormoner av barnen..
så kanske ska hon börja löpa igen.. =////////S

gott folk..
trogna läsare...
detta är mitt sista inlägg för idag...
så god natt , och vi hörs i morgon.
<3



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hon kanske e med bebisar iaf? Dags för dom att komma ut snart iaf!

2009-11-01 @ 06:06:10
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Marielle

ISF

2009-11-01 @ 06:06:31
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Simone

Nej de stämmer inte med hennes kropps form och inga röda tuttar.. Så jag skulle bli väldigt chockad om de kom ut bebisar.. Haha

2009-11-01 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback