mitt hjärta stannade...

förut när jag snackade med Helena i telefon så sitter jag och tittar på Max när han pysslar med Sannas mobilväska och han stod vid soffan i hans rum och helt plötligt så står han utan att hålla i sig i säkert 10 sekunder!!!!
låter ju skit lite men för mig kändes de jätte länge..inget mer med de..
berättar för Anders och fråga om han hann och se de men de gjorde han inte..
meeeeen...
då gjorde han samma sak igen när han tittade =D
coolt..
kanske en tillfällighet?
eller är de nått nytt på g och hända?
vad tror du?



nu är Anders och simmar och Max har jag precis lagt..
skööönt..
funderar på vad jag ska hitta på för nått gott här hemma..
vi brukar ju alltid mysa med nått gott att äta..
sist vart de köttfärspaj m. sallad...

vad ska vi ta idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du kommer åldras runt tio år dom närmsta månaderna när han börjar springa ;)

2009-10-03 @ 10:55:17
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

så sant sååå

2009-10-03 @ 11:18:28
Postat av: motti

Nu springer han snart ikapp dej..tidsfråga bara,,slut på lugnet..

2009-10-04 @ 01:12:02
Postat av: simone

haha..kan ju hoppas på kryppositionen en stund till iaf =)

2009-10-04 @ 08:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback